فرماندار شادگان از افتتاح تصفیه خانه دارخوین در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.

 فرماندار شادگان، مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات از توسعه و تکمیل تصفیه خانه آب دارخوین بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

 صالح زاده فرماندار شادگان دراین بازدید از افتتاح تصفیه خانه دارخوین در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه تصفیه خانه دارخوین اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی جهت تکمیل تصفیه خانه دارخوین گفت: این پروژه از سال ۸۶ کلنگ زنی شده و بصورت راکد باقی مانده بود، اما اکنون با پیگیری‌های انجام شده یک اقدام مهم و بزرگ دیگر از دولت سیزدهم در شهرستان شادگان به سرانجام رسیده است.

فرماندار شادگان افزود: با بهره برداری از این پروژه شهر‌های شادگان، خنافره، دارخوین و ۱۶۰ روستای تابعه شهرستان از آب شرب با کیفیت و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

آقای صالح زاده به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه تصفیه خانه دارخوین اشاره کرد و گفت: ظرفیت تصفیه خانه دارخوین ۱۳۵۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز است.

او افزود: تصفیه خانه آب دارخوین بصورت آزمایشی وارد مدار شده تا تست‌های لازم برای افتتاح انجام شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.